loader image

مأموریت‌های شرکت ملی نفت بدون نقش‌آفرینی حراست میسر نیست

مأموریت‌های شرکت ملی نفت بدون نقش‌آفرینی حراست میسر نیست

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد که مأموریت‌های شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان پیشران اقتصاد کشور بدون حضور و نقش‌آفرینی حراست میسر نیست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر روز یکشنبه (۱۳ آذرماه) در آیین تکریم علیرضا دامغانی، رئیس پیشین حراست شرکت ملی نفت ایران و معارفه امیرمصطفی حقانی به‌عنوان رئیس تازه حراست این شرکت گفت: شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان پیشران اقتصاد کشور در بیش از ۱۵ استان مأموریت دارد و فعالیت بیش از ۱۶ شرکت فرعی و تابع، نظارت بر ده‌ها هزار کیلومتر خطوط لوله جریانی و صادراتی و بیش از ۴۰۰ مخزن، تأمین خوراک پتروشیمی‌ها، برداشت نفت و گاز از میدان‌های مستقل و مشترک و …، همه این مأموریت‌ها بدون حضور و نقش‌آفرینی حراست میسر نیست.

وی با بیان اینکه حراست به ابزار و امکانات لازم نیاز دارد، اظهار کرد: اهمیت کار حراست در شرایط کنونی بیش از گذشته است و در این مسیر باید در همکاری سازنده با کارکنان و ذی‌نفعان، اخلاق حرفه‌ای را در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه از تلاش‌های دامغانی در مدت تصدی سمت رئیس حراست شرکت ملی نفت قدردانی و برای حقانی در مسیر کاری پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

عظیم شیراوند، رئیس سازمان حراست صنعت نفت نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های دامغانی، اظهار کرد: صیانت از تولید موضوع مهمی است که باید به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی حراست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حراست باید با همکاری سازنده، امنیت و آرامش قلبی برای کارکنان ایجاد کند و در این مسیر نیازمند هم‌افزایی در بخش‌های مختلف برای استمرار مأموریت شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان پیشران اقتصاد کشور هستیم.

نشست تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

کد خبر 465486

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *