loader image

مدیریت دانش در حراست صنعت نفت باید نهادینه شود

مدیریت دانش در حراست صنعت نفت باید نهادینه شود

رئیس سازمان حراست صنعت نفت با بیان اینکه صنعت نفت، صنعت پیشران اقتصادی کشور محسوب می‌شود، گفت: مدیریت دانش در حراست صنعت نفت باید نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار شانا، عظیم شیراوند امروز (چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه) در آیین آشنایی با تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های نوین حفاظت اماکن، تأسیسات و زیرساخت‌های صنعت نفت که در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که به‌واسطه پیشرفت تکنولوژی و سرعت انتقال آن به همه افراد، با تهدیدها و فرصت‌هایی مواجه می‌شویم که باید با استفاده از دانش متخصصان این تهدیدها را کنترل کنیم.

وی به اهمیت موضوع حراست و حفاظت در قراردادهای صنعت نفت اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته در صنعت نفت اثری از حفاظت و حراست در قراردادهای نفتی وجود نداشت که این نوعی ضعف محسوب می‌شد. معتقدم هر پروژه‌ای که در صنعت نفت اجرا می‌شود باید دارای ملاحظات امنیتی و حفاظتی باشد.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت با تأکید بر اینکه مسائل امنیتی در حوزه صنعت نفت از نان شب هم واجب‌تر است، تصریح کرد: وجود دوربین‌های نظارتی برای سازمان‌های مربوط به صنعت نفت ضروری است، از این رو مدیری نباید به بهانه نبود منابع مالی از نصب دوربین‌های نظارتی غافل شود.

شیراوند اظهار کرد: صنعت نفت، صنعت پیشران اقتصادی کشور محسوب می‌شود، بنابراین معتقدم مدیریت دانش باید در حراست صنعت نفت نهادینه شود.

به گزارش شانا، در حاشیه آیین آشنایی با تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های نوین حفاظت اماکن، تأسیسات و زیرساخت‌های صنعت نفت، نمایشگاهی از تجهیزات حفاظتی و امنیتی در محل پژوهشگاه صنعت نفت به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 467300

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *