loader image

نشست باشگاه بهینه‌کاوی صنعت پالایش گاز ایران برگزار شد

نشست باشگاه بهینه‌کاوی صنعت پالایش گاز ایران برگزار شد

هشتمین نشست باشگاه بهینه‌کاوی صنعت پالایش گاز در آبان‌ماه ۱۴۰۱ به میزبانی پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، روح‌الله نوریان، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در این همایش بر اهمیت و ضرورت استفاده از تجربه‌های موفق در صنعت کشور پالایش تأکید کرد و گفت: اصلاح و بهبود رویه‌های جاری باشگاه و بازنگری در مأموریت و رویکرد آن، همچنین توسعه مفاهیم بهینه‌کاوی برای حوزه‌های مختلف در سطح شرکت‌ها ضروری است.

وی افزود: پالایشگاه گاز ایلام آماده اشتراک‌گذاری دانش و تجربه‌های موفق در حوزه‌های مختلف اعم از برق و ابزار دقیق فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی)، مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری، داشبوردهای مدیریت پروژه و کنترل بودجه و پروژه‌های شرکت پالایش گاز ایلام و… است.

در این گردهمایی، مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار، مدیریت راهبرد و داشبوردهای مدیریت پروژه و بودجه شرکت پالایش گاز ایلام به‌عنوان تجربه‌های موفق از سوی واحد تحلیل سیستم‌ها ارائه شد و از مرکز SOC پالایشگاه بازدید و اقدام‌های انجام‌شده در زمینه امنیت فضای سایبری و موضوع مکانیزاسیون فرآیندهای کسب‌وکار در BPMS تشریح شد.

در پایان این گردهمایی نیز مصوب شد که دبیرخانه باشگاه بهینه‌کاوی، برگزاری تورهای تخصصی در حوزه‌های مختلف کاری اعم از فناوری اطلاعات و ارتباطات، ابزار دقیق و… را بر اساس اقدام‌های شاخص در شرکت‌های پالایشی برنامه‌ریزی کند و در دستور کار نشست‌های آینده پالایشگاه قرار دهد.

کد خبر 464066منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *