loader image

آماده‌باش ۱۸ هزار سرباز جبهه اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز

آماده‌باش ۱۸ هزار سرباز جبهه اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ۱۸ هزار نفر نیروی کارآمد ۱۳ پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی برای تأمین پایدار گاز مورد نیاز هموطنان عزیز در روزهای سرد سال در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش پنجشنبه (ششم بهمن‌ماه) در گفت‌وگوی زنده با واحد خبر شبکه یک سیما با اشاره به نقش بسیار مهم مجتمع در سبد انرژی کشور و تأمین گاز مورد نیاز هموطنان بیان کرد: پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع با بهره‌مندی از توان ۱۸ هزار نیروی کارآمد، نوآور در سخت‌ترین شرایط عملیاتی در تلاش هستند تا گاز مورد نیاز کشور را به‌صورت بسیار مطلوب تأمین کند.

وی افزود: گاز تولیدی کشور روز ششم بهمن‌ماه بیش از ۸۵۰ میلیون مترمکعب بوده که سهم مجتمع گاز پارس جنوبی از این رقم بیش از ۷۵ درصد است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه بیان کرد: مصرف امروز کشور ۶۵۵ میلیون مترمکعب بوده که بیش از ۸۰ درصد گاز تولیدی در بخش خانگی و تجاری را به خود اختصاص داده و نسبت به روز مشابه پارسال بیش از ۷ درصد افزایش مصرف داشته‌ایم.

باهوش تصریح کرد: با عنایت به افزایش شدید سهم گاز در سبد انرژی کشور و روند افزایشی و رو به رشد مصرف در حوزه‌های خانگی، تجاری و صنعتی، فرزندان و سربازان ملت عزیز ایران در مجتمع گاز پارس جنوبی انتظار دارند مردم با مصرف بهینه و با صرفه‌جویی در مصرف گاز فرزندان خود را همراهی و حمایت و در هدررفت این نعمت خدادادی جلوگیری کنند.

کد خبر 468071

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *