loader image

افزایش تولید نشان از تعهد و کار جهادی کارکنان صنعت نفت دارد

افزایش تولید نشان از تعهد و کار جهادی کارکنان صنعت نفت دارد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور در واحدهای عملیاتی از تأسیسات نرگسی بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مهرداد کاهکش، با حضور در جمع کارکنان عملیاتی و خدماتی تأسیسات نفتی نرگسی به نقش آنها در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: افزایش تولید در شرایط خاص نشان از تعهد و کار جهادی کارکنان صنعت نفت در خط مقدم تولید، یعنی واحدهای عملیاتی دارد.

وی ادامه داد: سختی کار، دوری از خانواده در شرایط اقماری، گرمای شدید و آلودگی پیرامون تأسیسات نفتی هیچ‌گاه سبب نشده که کار در این صنعت متوقف شود و این مهم نشان از حرکت انقلابی و جهادی کارکنان صنعت نفت دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با حضور در جمع نیروهای اقماری بیان کرد: از مشکلات و تنگناهای حوزه منابع انسانی آگاهیم و از طریق مدیریت منابع انسانی پیگیر حل این مشکلات و تقویت ساختار سازمانی خواهیم بود.

کاهکش ادامه داد: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به منابع انسانی در صنعت دارد و در این رابطه مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به گچساران آمد و تمامی مشکلات نیروهای انسانی به‌طور مبسوط به وی گزارش شده است.

وی افزود: نگرش ما مبتنی بر رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت است، چراکه اعتقاد داریم مردان خط اول اقتصاد کشور باید بدون دغدغه به‌کار خود بپردازند.

بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه ضمن بازدید از تأسیسات نرگسی از استراحتگاه و امکانات کارکنان نیز بازدید کردند و دستورات لازم در این زمینه داده شد.

کد خبر 462071

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *