loader image

اقدام‌های مطلوبی در زمینه گازرسانی خوزستان انجام شده است

اقدام‌های مطلوبی در زمینه گازرسانی خوزستان انجام شده است

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه اقدام‌های سازنده‌ای در زمینه گازرسانی خوزستان انجام شده است، گفت: امروز در عمده مناطق شهر اهواز حدود ۹۰ تا ۹۵ درصد و در بعضی از شهرها تا ۹۹ درصد گازرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار شانا، مجتبی یوسفی شامگاه سه‌شنبه (۱۹ مهرماه) با حضور در برنامه عیار که از شبکه افق پخش شد به اقدام‌های انجام‌شده برای توسعه استان خوزستان در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از این اقدام‌ها در خوزستان موضوع گازرسانی بوده و کارهای سازنده‌ای در زمینه گازرسانی این استان شده است.

وی با اشاره به آماری از گازرسانی به شهرهای مختلف اهواز در دهه ۸۰ افزود: اهوازی که مجموع ۷۸ درصد نفت و گاز کشور را در اختیار دارد، تا دهه ۸۰ نیمی از شهرها و روستاهای آن فاقد گاز بودند و حتی بعضی از شهرهای این استان با کپسول گازرسانی می‌شدند.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عمده مناطق شهر اهواز گازرسانی شده و در برخی شهرها تا ۹۹ درصد از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ۸۰ درصد روستاها نیز به شبکه گاز وصل شده‌اند، البته باید کارهای ویژه‌تری نیز در این باره انجام شود زیرا گازرسانی به روستاها و شهرها از جمله نخستین خدمات در حوزه آسایش است.

کد خبر 462933

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *