loader image

انتشار پوستر نخستین رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی

انتشار پوستر نخستین رویداد توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی

دبیر برگزاری نخستین رویداد تاک (توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی) ضمن اعلام خبر انتشار پوستر این رویداد گفت: در صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داریم جهاد ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، رضا عاشوری‌زاده، زمان برگزاری رویداد تاک را مصادف با ایام‌الله دهه فجر و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۸ تا ۱۹ بهمن‌ماه اعلام کرد: همکاران در هریک از شرکت‌های اصلی و تابع می‌توانند به صفحه اینترنتی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی وزارت نفت به نشانی ioiv.ir و بخش ویژه «تاک» مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری کنند.

وی گفت: صنعت‌مردان و شیرزنان سختکوش این صنعت در سال‌های جنگ تحمیلی، قهرمانانه و جانانه نگذاشتند وقفه‌ای در تولید و بهره‌برداری از منابع هیدروکربوری ایجاد شود و در این سال‌های تحریم ناجوانمردانه نیز شاهدیم که چگونه با تکیه بر یاری پروردگار، اعتقاد قلبی و دانش و توانمندی‌های بومی برای دستیابی به اهداف موردانتظار از هیچ تلاشی کوتاهی نکردند.

دبیر برگزاری نخستین رویداد تاک (توسعه فناوری، ایده‌های نوآورانه و کار جهادی) افزود: رویداد تاک با محوریت انتخاب و معرفی دستاوردهای نوآورانه همکاران شاغل در ستاد، شرکت‌های اصلی و تابع وزارت نفت و به‌منظور ایجاد فرآیندی ساخت‌یافته و منسجم برای شناسایی و اتخاذ تدابیر حمایتی از همکاران نخبه و نوآور شاغل در مجموعه است.

عاشوری ‌زاده تصریح کرد: با توجه به استقبال همکاران مهلت زمان ثبت نام و ارسال مدارک و مستندات تا پنجم بهمن‌ماه تمدید شد.

وی در پایان از همکاری مرکز بسیج وزارت نفت، معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، روابط عمومی شرکت ملی نفت، دانشکده نفت محمودآباد، دانشگاه صنعت نفت و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت، برای برگزاری هرچه شایسته رویداد تاک قدردانی کرد.

کد خبر 467451

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *