loader image

تأسیسات و شبکه گاز در استان‌ آذربایجان غربی پایدار است

تأسیسات و شبکه گاز در استان‌ آذربایجان غربی پایدار است

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی، تأسیسات و شبکه گاز طبیعی در مناطق زلزله‌زده این استان‌ در وضع پایدار قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عباس اعظمی با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه تأسیسات پالایشگاه، خطوط انتقال و شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در استان آذربایجان غربی در سلامت کامل بوده و جریان گازرسانی در شهرهای زلزله‌زده، پایدار و بدون هیچ مشکلی برقرار است.

وی با اشاره به وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری امروز (چهارشنبه، ۱۳ مهرماه) در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی تصریح کرد: گروه‌های عملیاتی و کمیته‌های مدیریت بحران به محض وقوع زلزله تشکیل و هم اکنون اکیپ‌های عملیات در محل حادثه حاضر و در حال انجام عملیات ایمن‌سازی هستند و گاز مشترکان وصل است.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران افزود: امداد شرکت‌ گاز برای شرایط بحرانی همواره در وضع آماده‌باش بوده و در صورت قطعی جریان گاز طبیعی اقدام‌های لازم به سرعت انجام می‌شود.

مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بامداد امروز اعلام کرد که زلزله‌ای به بزرگی ۵.۴ ریشتر ساعت ۳:۵۱ دقیقه بامداد در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در خوی رخ داد.

طبق گزارش این مرکز، کانون این زمین لرزه هفت کیلومتری خوی، ۲۹ کیلومتری ایواوغلی و ۳۷ کیلومتری تسوج در آذربایجان شرقی بوده است.

کد خبر 462681

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *