loader image

تداوم خدمت‌رسانی موکب ستاد اربعین صنعت نفت جنوب در مرز شلمچه

تداوم خدمت‌رسانی موکب ستاد اربعین صنعت نفت جنوب در مرز شلمچه

خدمت‌رسانی موکب ستاد اربعین صنعت نفت جنوب در مرز شلمچه و از سوی شرکت نفت و گاز اروندان تداوم دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، امید نصیری، رئیس روابط عمومی این شرکت با تأکید بر تداوم خدمت‌رسانی به زوار راهپیمایی اربعین حسینی در مرز شلمچه اظهار کرد: موکب ستاد اربعین صنعت نفت جنوب با همت شرکت نفت و گاز اروندان و با همکاری حوزه بسیج شهید تندگویان و پایگاه مقاومت بسیج، خدمات و پشتیانی، اداره حراست و دیگر واحدهای دست‌اندرکار این شرکت در ششمین روز کاری خود میزبان هزاران نفر از زائرین اربعین و عشاق حسینی در مرز شلمچه بود.

وی افزود: گردهمایی عظیم و راهپیمایی تمدن‌ساز زوار اربعین حسینی به یک حماسه بزرگ در دنیای اسلام و در سطح جهان مبدل شده است که بی‌شک سر منشأ برکات فراوان برای کشور و امت اسلامی خواهد بود.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: امروز ضمن بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و مدیر مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از موکب برپاشده، شاهد حضور و خدمت‌رسانی جمعی از رؤسا و کارکنان شرکت تسکو، از شرکت‌های پیمانکاری واقع در آزادگان جنوبی در موکب صنعت نفت بودیم که با مشارکت این شرکت در کنار دیگر خدمات روزانه، مجموعه اقدام‌های توزیع پذیرایی و بسته‌های فرهنگی مضاعفی انجام شد.

بازدید فرمانده بسیج شهید تندگویان وزارت نفت

براساس این گزارش، حسن باقری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب هم از موکب پایگاه بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان مستقر در پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های بسیجیان و کارکنان مستقر در این موکب اظهار کرد: راهپیمایی اربعین رویدادی جهانی و نماد پایداری است و عظمت این حرکت مردمی بدون شک در تاریخ اسلام ماندگار خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت افزود: با آغاز راهپیمایی ایام اربعین و رهسپار شدن زوار حسینی به سمت مرزهای مشترک با کشور عراق، بسیج شهید تندگویان وزارت نفت جنوب همچون سال‌های گذشته با تلاش‌های شبانه‌روزی بسیجیان و کارکنان شرکت‌های نفتی اقدام به برپایی مواکب در پایانه‌های مرزی کرد.

کد خبر 461811

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *