loader image

تعیین‌تکلیف ۵ طرح ذخیره‌سازی گاز طبیعی در دولت سیزدهم

تعیین‌تکلیف ۵ طرح ذخیره‌سازی گاز طبیعی در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از تعیین‌تکلیف پنج طرح ذخیره‌سازی گاز در دولت سیزدهم خبر داد و اعلام کرد دو میدان دیگر نیز تا تابستان فعال می‌شود.

​به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، رضا نوشادی در نشست هماهنگی طرح جانشین‌پروری گفت: به‌منظور ارتقای شفافیت باید به‌سمتی حرکت کنیم که فرآیند اتخاذ تصمیم‌ها در هیئت مدیره روی شبکه در دسترس همکاران قرار گیرد و آنها افزون بر کسب تجربه در این امور، با ارائه نظر بر غنای تصمیم‌ها بیفزایند.

وی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران را شرکتی آفرینش‌گر و خلق‌کننده در صنعت کشور دانست و اظهار کرد: فرآیند اکتساب فضائل و ویژگی‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی شود که افراد دارای استعداد ذاتی بتوانند در سطوح بالای سیستم قرار بگیرند و در سازمان رشد کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ادامه داد: با توجه به گام‌های بلندی که برای شرکت تعریف شده است روزهای بسیار روشن و درخشانی در انتظار سازمان ماست و خوشبختانه در موضوع ذخیره‌سازی گاز، پنج طرح تعیین‌تکلیف شد و دو میدان دیگر نیز تا تابستان فعال خواهد شد.

نوشادی با اشاره به آغاز طرح بزرگ بهینه‌سازی تأسیسات تقویت فشار گاز تصریح کرد: اکنون ۹۱ ایستگاه در اقصی نقاط کشور عملیاتی هستند که گاز خروجی توربین همه آنها در فضا منتشر می‌شود و ما با تبدیل این ایستگاه‌ها به سیکل ترکیبی درصددیم انرژی حرارتی را به برق تبدیل و از تخریب محیط‌زیست جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌ها برای مدیریت اوج مصرف از طریق طرح هوشمندسازی آغاز شده است، افزود: مایه افتخار شرکت ماست که شرکت ملی گاز ایران طرحی با این درجه از اهمیت را به‌عهده مهندسان توانمند ما قرار داده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران همچنین با بیان اینکه در افق بلندمدت نمی‌توان بر فروش نفت و گاز خام اکتفا کرد، گفت: توانمندی‌های مهندسان مشاور، سازندگان و پیمانکاران باید ارتقا یابد و این عزیزان با حمایت شرکت ما وارد بازارهای بین‌المللی شوند.

کد خبر 470955

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *