loader image

تلاش برای ارتقای سطح سلامت کارکنان در شرکت ملی نفت ایران

تلاش برای ارتقای سطح سلامت کارکنان در شرکت ملی نفت ایران

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: یکی از اولویت‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲، تلاش برای ارتقای خدمات بهداشت و درمان کارکنان صنعت نفت است.

به گزارش شانا به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تهران، محسن خجسته‌مهر با اشاره به رویکرد وزیر نفت، همچنین هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران گفت: تلاش بر این است که سطح بهداشت و سلامت در مجموعه وزارت نفت و در شرکت ملی نفت ارتقا یابد.

وی افزود: ارتقای حوزه بهداشت و درمان کارکنان نفت از اولویت‌های شرکت ملی نفت ایران در سال ۱۴۰۲ است تا با ارائه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی، دستیابی به هدف رضایتمندی کارکنان در این حوزه محقق شود.

معاون وزیر نفت بیان کرد: برای رسیدن به هدف رضایتمندی کارکنان، امسال از حداکثر منابع مالی و تمام حمایت‌هایی که برای توسعه بهداشت و درمان صنعت نفت نیاز است، استفاده می‌شود تا هم بیمارستان نفت تهران و هم مراکز درمانی در مناطق عملیاتی از شرایط خوبی برخوردار شوند.

خجسته‌مهر تأکید کرد: با توجه به اهمیت مناطق عملیاتی، تجهیز مراکز درمانی به تجهیزات پزشکی پیشرفته و جذب نیروی متخصص در این مناطق اولویت دارد تا همکاران ما در مناطق عملیاتی با طیب خاطر به انجام مأموریت‌های خطیر بپردازند.

وی با اشاره به برنامه جذب ۳ هزار نفر نیروی متخصص در وزارت نفت گفت: با توجه به نقش محوری نیروی انسانی و نیروی متخصص و کارآمد، در بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در سال جدید، در همین قالب جذب نیرو برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 470731

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *