loader image

تلاش برای تدوین نظام‌نامه توسعه مدیریت در صنعت نفت در آینده‌ای نزدیک

تلاش برای تدوین نظام‌نامه توسعه مدیریت در صنعت نفت در آینده‌ای نزدیک

سرپرست مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت گفت: تلاش می‌کنیم هرچه زودتر نظام‌نامه توسعه مدیریت در صنعت نفت را آماده و به وزیر نفت ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن حقیقی‌مقدم ظهر امروز (دوشنبه، دوم آبان‌ماه) در نخستین گردهمایی سراسری مدیران و کارشناسان استانداردسازی در صنعت نفت با بیان اینکه نیازهای مدیریتی صنعت باید به‌صورت جامع بررسی و رفع شود، گفت: سامان‌دهی شایستگی‌های مدیریتی در صنعت نفت یکی از دیگر از مواردی است که باید روی آن تمرکز بیشتری انجام شود، از این رو تلاش می‌کنیم هرچه زودتر نظام‌نامه توسعه مدیریت در صنعت نفت را آماده و خدمت مقام عالی وزارت ارائه کنیم.

وی ادامه داد: در نظام‌نامه توسعه مدیریت در صنعت نفت ۱۹ حرفه یا گروه شغلی با سطوح مدیریتی مختلف شناسایی شده است تا بتوانیم به سمت تعیین شایستگی‌های پایه حرکت کنیم.

سرپرست مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با اشاره به دستور وزیر نفت مبنی بر دریافت گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیران صنعت نفت از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت تا سال ۱۴۰۵ گفت: پیش‌فرض اصلی توسعه مدیریت در صنعت نفت توسعه مدیران و منابع انسانی برای جلوگیری از هزینه‌های صنعت است.

حقیقی‌مقدم اظهار کرد: در تدوین نظام‌نامه توسعه مدیریت در صنعت نفت برنامه‌ریزی برای جانشینی صاحبان گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای را نهادینه و از سوی دیگر مقدار مشارکت و کارآمدی مدیران صنعت نفت را نیز برای تمدید این گواهینامه لحاظ کرده‌ایم.

کد خبر 463404

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *