loader image

تلاطم دریا خللی در مأموریت پایانه‌های نفتی ایران ایجاد نمی‌کند

تلاطم دریا خللی در مأموریت پایانه‌های نفتی ایران ایجاد نمی‌کند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی گفت: همسو با سیاست‌های راهبردی وزارت نفت در زمینه ذخیره‌سازی و صادرات نفت‌خام در جزیره خارک با وجود هوای طوفانی و مواج بودن دریا همه عملیات از سوی کارکنان حرفه‌ای و فنی این شرکت از جمله پهلودهی نفتکش‌ها و اندازه‌گیری و بارگیری نفت‌خام به‌صورت شبانه‌روزی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز گفت: به‌دنبال بارندگی شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس و پایانه نفتی خارک، کارکنان شاهراه صادرات نفت ایران در حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: با هماهنگی‌ها و پیش‌بینی ساز و کارهای مناسب، طوفان و بارش شدید باران هیچ گونه خللی در پهلوگیری نفتکش‌ها در اسکله‌های پایانه خارک ایجاد نکرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تأکید کرد: تلاشگران مدیریت عملیات شرکت در کنار دیگر اداره‌های عملیاتی با توان علمی و تخصصی نقش مهمی در انجام مأموریت اصلی شرکت در قالب دریافت، ذخیره‌سازی، صادرات و عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش به‌عهده دارند و همواره توانسته‌اند به‌منظور پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور نقش‌آفرین باشند.

کد خبر 466871

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *