loader image

توزیع بسته‌های آموزشی اهدایی شرکت ملی نفت ایران در جزیره لاوان

توزیع بسته‌های آموزشی اهدایی شرکت ملی نفت ایران در جزیره لاوان

۲۱۱ بسته آموزشی اهدایی شرکت ملی نفت ایران با همکاری شرکت‌های نفت فلات قاره و منطقه ویژه اقتصادی لاوان با حضور هیئتی از مدیران کمیته امام خمینی (ره) استان هرمزگان در میان دانش‌آموزان مدرسه دهکده لاوان توزیع شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره، یعقوبعلی طالبی، مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی لاوان درباره اهمیت موضوع کمک‌رسانی و ایفای نقش شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره لاوان به‌منظور عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و کمک‌های خداپسندانه و بشردوستانه و تقویت حس نوع‌دوستی در سطح هرمزگان گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و همکاری خوبی که بین شرکت ملی نفت ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان وجود دارد بتوانیم با همبستگی و تلاش مضاعف به اهداف مورد نظر برای محرومیت‌زدایی دست یابیم.

در همین حال محمودرضا فرود حقیقی، مدیر منطقه عملیاتی لاوان شرکت نفت فلات قاره ضمن خوشامدگویی به مدیران کمیته امداد استان هرمزگان و قدردانی و تشکر از همکاری خوب آنها، به اهتمام ویژه شرکت ملی نفت ایران و به‌دنبال آن شرکت‌های زیرمجموعه که نفت فلات قاره منطقه لاوان یکی از آنهاست، برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شرکت نفت فلات قاره ایران در جزیره لاوان همچون سال‌های گذشته در عمل به مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات به مردم جزیره لاوان پیشرو است و همواره نگاهی ویژه به این موضوع دارد.

وی افزود: از این رو کمک‌هایی قابل‌توجه از قبیل تأمین آب و برق رایگان، خدمات درمانی و فرهنگی، تردد و حمل‌ونقل هوایی و دریایی به اهالی شریف و خونگرم جزیره لاوان را در حال اجرا دارد و امید است با وجود محدودیت‌ها، با استفاده از امکانات موجود بتوان خدمات مطلوبی ارائه داد، ضمن اینکه راه درست ارائه چنین خدماتی از مسیرهای قانونی و با استفاده از اختیارات شرکت ملی نفت و وزارت نفت است که رضایت بیشتر اهالی را به‌دنبال خواهد داشت.

رئیس منطقه لاوان همچنین نکاتی را در مورد لزوم وجود کارگاه‌های فنی حرفه‌ای با هدف آموزش‌های متناسب و منطبق با نیازهای صنعت به جوانان بیان کرد.

احسان احمدی، معاون فرهنگی کمیته امام خمینی (ره) استان هرمزگان، ضمن قدردانی از عزم و اراده ارزشمند شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره لاوان برای رفع محرومیت‌زدایی گفت: کمیته امداد استان هرمزگان سال‌هاست که شاهد مهربانی شرکت نفت فلات قاره در جزیره لاوان و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت مستقر در جزیره لاوان است.

وی در ادامه گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در رابطه با دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد و نخبه زیر پوشش این کمیته در استان هرمزگان ارائه داد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های ما و شما عزیزان، فرزندان این جزیره که اکنون دانش‌آموز هستند، در آینده نیروی کار متخصص برای صنعت باشند.

پس از پایان نشست حاضران با حضور در مجتمع آموزشی دکتر شریعتی جزیره لاوان ضمن دیدار با مدیر، کادر آموزشی و معلمان مدرسه، در جمع دانش‌آموزان دختر و پسر حضور یافته و در فضایی بسیار صمیمی بسته‌های آموزشی را به این عزیزان اهدا کردند.

در این بازدید مدیرعامل منطقه پای درددل دبیران و سرباز معلمان این مجموعه آموزشی نشست و ضمن بررسی مسائل و مشکلات، بنا شد در حد امکانات و مقدورات برای رفع مسائل اقدام شود.

کد خبر 464817

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *