loader image

تولید بیش از ۴ هزار دقیقه فیلم آموزشی در مرکز آموزش نفت اصفهان

تولید بیش از ۴ هزار دقیقه فیلم آموزشی در مرکز آموزش نفت اصفهان

مرکز آموزش نفت اصفهان در ۱۸ ماه گذشته بیش از ۴ هزار دقیقه فیلم آموزشی در قالب ۱۷ دوره تولید کرد که اغلب آنها دوره‌هایی است که برای نخستین‌ بار در صنعت نفت به‌صورت فیلم آموزشی تهیه می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، سید کامران طاوسی، رئیس روابط عمومی مرکز آموزش نفت اصفهان، با بیان اینکه تولید محتوای آموزشی اثرگذار، ابزار تحقق آموزش فراگیر در صنعت و کوتاه‌ترین راه آموزشی است، گفت: فیلم‌های آموزشی صنعتی یک نیاز فراموش‌شده است، اما در صنعت نفت در حوزه‌های مختلف، فیلم‌های آموزشی درخور و مورد نیاز گروه هدف تهیه و تولید شده است.

وی افزود: روابط عمومی مرکز آموزش نفت اصفهان در ۱۸ ماه گذشته توانسته است اقدام به تهیه و تولید بیش از ۴ هزار دقیقه فیلم آموزشی کند که همه این تولیدات در داخل مرکز و بدون هیچ هزینه‌ای آماده شده است.

رئیس روابط عمومی مرکز آموزش نفت اصفهان در تشریح این اقدام گفت: تولید فیلم‌های آموزشی PLC پیشرفته، ابزار دقیق و کالیبراسیون، بهره‌برداری پمپ‌ها، بهره‌برداری از ولوهای صنعتی، آموزش نرم‌افزار اتوکد ویژه مهندس‌های مکانیک، حقوق شهروندی، مهارت‌های دهگانه، مدیریت راهبردی، فلو ترانسمیترهای صنعتی و… قسمتی از فیلم‌های آموزشی تولید شده در مرکز آموزش نفت اصفهان است.

طاوسی تصریح کرد: گام بعدی در تولید محتوا در روابط عمومی مرکز آموزش نفت اصفهان، تهیه و ساخت کلیپ‌های آموزشی کوتاه (کمتر از دو دقیقه) است که بتواند در مدت زمان کوتاهی پیام‌هایی را آگاهانه و درست به کارکنان در همه رده‌های سازمانی و مشاغل خاص ارائه کند.

وی گفت: این فیلم‌های کوتاه آموزشی در همه زمینه‌های مهندسی، مدیریت، خانواده، روان‌شناسی و… در قالب ۱۱ آیتم در دستور کار است که در آینده نزدیک به اشتراک گذاشته خواهد شد.

رئیس روابط عمومی مرکز آموزش نفت اصفهان در پایان تأکید کرد: تلاش ما در مرکز آموزش نفت اصفهان پیشرفت و تعالی روزافزون صنعت است و در این مسیر با همه توان در کنار اهداف کلان صنعت نفت هستیم.

کد خبر 466018

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *