loader image

حضور ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در نخستین کنفرانس مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان

حضور ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در نخستین کنفرانس مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان گفت: بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در صنعت نفت کشور در این کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، صادق صفارزاده صبح امروز (دوشنبه، ۳۰ آبان‌ماه) در نشست اطلاع‌رسانی کنفرانس مدیریت دانش‌بنیان (پتروتک) در صنعت نفت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری نشست‌های تخصصی در حاشیه نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت از تفاوت این کنفرانس با دیگر کنفرانس‌های صنعت نفت کشور حکایت دارد، اظهار کرد: در این رویداد علمی از دانشگاه‌ها و صنایع مختلف حجم انبوهی از مقالات علمی به‌صورت شفاهی، پوستر و چاپی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۱۸ نشست تخصصی در حاشیه نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت گفت: این رویداد علمی با رویکرد چالش‌ها و فرصت‌ها ۲۲ تا ۲۴ آذرماه امسال در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان از تشکیل ستاد پیگیری تحولات و تفاهم‌نامه‌های نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت به‌منظور برگزاری هرچه بهتر دوره‌های بعدی این کنفرانس خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در صنعت نفت کشور در این رویداد علمی حضور خواهند داشت، ضمن آنکه در برگزاری این کنفرانس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت همکاری خواهند داشت.

به گزارش شانا، این رویداد با هدف جهت‌دهی شرکت‌های دانش‌بنیان به سمت نیازهای صنعت نفت، آشنایی با دانش و فناوری روز این حوزه، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و بررسی روش‌های تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و… برگزار می‌شود.

مدیریت نوآوری و توسعه محصولات جدید مورد نیاز صنعت نفت، آموزش در حوزه مدیریت فناوری مرتبط با صنعت نفت، چالش‌ها و فرصت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس، شیوه‌های همکاری مناطق آزاد برای شرکت‌های دانش بنیان برای انتقال مهارت به صنعت نفت و… از جمله محورهای نخستین کنفرانس مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت است.

کد خبر 464809

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *