loader image

رونمایی از ۱۳ تجهیز بومی شرکت ملی گاز در مدیریت بحران

رونمایی از ۱۳ تجهیز بومی شرکت ملی گاز در مدیریت بحران

رئیس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به رونمایی از ۱۳ تجهیز این امور، از برنامه‌های کاربردی برای همکاری و هم‌افزایی درون و برون‌سازمانی به‌منظور ارتقای استانداردهای عملیاتی مدیریت بحران با بهره‌گیری از ظرفیت خودکفایی کالا و بومی‌سازی فناوری‌های روز حوزه انرژی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمید نجفی در حاشیه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١ گفت: ایجاد وحدت رویه و تمرکز در فرآیند ساخت داخل و بومی‌سازی فناوری‌های روز مورد نیاز صنعت نفت و گاز، تضمین کیفیت کالا و بهبود عملکرد واحدهای عملیاتی و فرآیندی به‌عنوان راهکاری کاربردمحور و زودبازده در تولید و مصرف بهینه گاز است.

وی با بیان اینکه در فرآیند ساخت تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران، توانمندسازی شرکت‌های تولیدی دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در کشور، بخشی از فعالیت‌های تخصصی این اداره است، افزود: درباره تبدیل دانش فنی به فناوری و کالای استاندارد مورد نیاز صنعت و برقراری ارتباط مؤثر میان شرکت‌های مستقر در اکوسیستم‌های صنعتی با مراکز علمی و فناوری، نیاز است توجه و اقدام عمل‌گرایانه مدنظر قرار گیرد.

رئیس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: تمرکز در بخش‌های تخصصی و مهارتی متصل به صنعت که آگاه به نیاز واقعی بازار بوده و متناسب با منابع محدود موجود، امکان ساخت تجهیزات باکیفیت را دارند، در دستور کار این اداره است.

نجفی در ادامه به دستاوردهای این مجموعه برای تولید تجهیزات بومی همسو با مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور شرکت ملی گاز ایران در نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠۱، ۱۳ مورد از دستاوردهای جدید این اداره با محوریت نقش‌آفرینی در مواقع بحرانی که ذیل تولیدات خودکفایی قرار می‌گیرد رونمایی شد و در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: از جمله این تجهیزات می‌توان به سیستم‌های کنترل، سنسورهای مجاورت، نشت‌یابی لیزری، دستگاه تشخیص نفوذ شبکه‌ای، هیترهای ضدانفجار و… اشاره کرد.

کد خبر 469129

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *