loader image

سیستم پایش توربین‌های منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ارتقا یافت

به گزارش شانا، فیروز خدایی در این باره گفت: خرابی‌های چندباره سیستم‌های کامپیوتری پایش توربین‌ها به‌ویژه در فصل سرما، صدمه‌های جبران‌ناپذیری را بر روند صادرات و انتقال گاز می‌گذارد.

وی افزود: قدیمی و کمیاب‌شدن قطعات، فقدان پورت I/O و هزینه‌بر بودن تعمیر و نگهداری سیستم‌های پیشین، متخصصان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز را بر آن داشت تا برای پایش روند انتقال گاز، متناسب با نرم‌افزار کنترلی سیستم‌ها، اقدام به ارتقا و روزآمد کردن سیستم‌های قدیمی کنند.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: در سیستم‌های جدید سیستم عامل از Win 3.1 به Windows XP SP3 ارتقا یافته و استفاده از هارد SSD در سیستم‌های جدید سبب افزایش سرعت بارگذاری نرم‌افزار کنترلی و کار باHMI می‌شود که این موضوع افزایش سرعت عملکرد سیستم و سهولت در امر بهره‌برداری از واحدها را در پی دارد.

خدایی به‌روز کردن قطعات سخت‌افزاری، دسترسی نداشتن فوری به قطعات جانبی از قبیل RAM،Power، پایین بودن سرعت بررسی ترندها و پایش هنگام بازبینی آرشیوها، نداشتن درگاه خروجی برای بک‌آپ‌گیری از اطلاعات و منسوخ شدن سیستم عامل Win 3.1 را از مهم‌ترین نواقصات سیستم‌های پیشین دانست.

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *