loader image

قدردانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران

قدردانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی از مشاور وزیر نفت و هماهنگ‌کننده در امور ایثارگران به‌دلیل تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برپایی یادواره ۱۰۵۵ شهید سرافراز صنعت نفت قدردانی کرد.

به گزارش شانا، متن پیام قدردانی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از سید شریف حسینی، مشاور وزیر نفت و هماهنگ‌کننده در امور ایثارگران به شرح زیر است:

«با سلام و تحیات الهی

شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث آزادگی‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران معظم است. آنان که با ایمان به اصل ولایت و ثبات‌قدم در راه مجاهدت‌، افتخار و اقتدار را قرین نام ایران اسلامی کرده‌اند. از این‌ رو هر گامی در جهت خدمت به این قشر معزز و افتخارآفرین در پیشگاه خداوند متعال اجر عظیم خواهد داشت. پیگیری و اقدام جنابعالی در برپایی یادواره شهید بزرگوار تندگویان و ۱۰۵۵ شهید سرافراز وزارت نفت که بنا بر فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، درخور توجه، ملاحظه و ستودنی است.

بدین منظور از تلاش‌های جنابعالی و همکاران محترمتان تقدیر و تشکر لازم به عمل می‌آید. امیدوارم لطف پروردگار متعال و دعای خیر شهدا و ایثارگران بدرقه راهتان باشد، (ان‌شاءالله).»

کد خبر 466835

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *