loader image

قدردانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی از اقدام‌های وزیر نفت

قدردانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی از اقدام‌های وزیر نفت

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در نامه‌ای از اقدام‌های ارزشمند وزیر نفت درباره توسعه گازرسانی به شهرها و روستاهای کم‌برخوردار تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا، متن قدردانی مصطفی نخعی، رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی به جواد اوجی، وزیر نفت به شرح زیر است:

«با سلام و احترام؛

خدمت به مردم بزرگوار ایران اسلامی به‌ویژه استان مؤمن‌خیز و عالم‌خیز خراسان جنوبی – به تعبیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) – توفیقی است که خداوندمنان به همه ما ارزانی داشته و بر ماست که شکر ایزد را به پاس این خدمت به جای آوریم.

خوشبختانه در سالیان اخیر به‌ویژه در دولت مردمی سیزدهم اقدام‌های بسیار مناسبی در خصوص توسعه گازرسانی به شهرها و روستاها و شهرک‌های صنعتی و صنایع سطح استان خراسان جنوبی به انجام رسیده است، به‌طوری که استان خراسان جنوبی که پیش‌تر در زمره چهار استان کم‌برخوردار کشور در حوزه گازرسانی قلمداد می‌شد، هم‌اکنون به پوشش ۱۰۰ درصدی گازرسانی نایل شده است.

این اقدام‌ها در سایه تلاش‌های تمامی کارکنان خدوم شرکت گاز استان، حمایت‌های مدیران با درایت شرکت ملی گاز ایران و پشتیبانی‌های بی‌دریغ جنابعالی و مجموعه وزارت نفت به ثمر نشسته است. لذا به تاسی از سیره ارزشمند نبوی و از باب (من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) بر خود لازم می‌دانم صمیمانه‌ترین سپاس‌ها را از جنابعالی و مجموعه شرکت گاز به پاس حمایت‌های همه‌جانبه از استان‌های کم‌برخوردار به‌خصوص خراسان جنوبی اعلام کنم.

از خداوند متعال سلامت، عزت و دوام توفیقات جناب‌عالی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های بلند نظام اسلامی و سربلندی کشور عزیزمان مسئلت دارم.»

قدردانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی از اقدام‌های وزیر نفت

کد خبر 466076

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *