loader image

مناطق کوهستانی تنگه بنو از توابع سیراف پاکسازی شد

مناطق کوهستانی تنگه بنو از توابع سیراف پاکسازی شد

کارکنان پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با حفاظت محیط زیست، مناطق کوهستانی تنگه بنو (شنویی) از توابع شهر تاریخی سیراف را پاکسازی کردند.

به گزارش شانا، حبیب‌الله رئوف، رئیس اچ‌اس‌ئی پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان و متخصصان پالایشگاه دوازدهم با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت محیط زیست، به‌ویژه حفظ محیط زیست کوهستانی، مناطق پیرامونی تنگه بنو از توابع شهر تاریخی سیراف را پاکسازی کردند.

وی محیط زیست را بستری مناسب برای توسعه پایدار دانست و با تأکید بر ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست در جامعه افزود: بدون حفاظت از محیط زیست و طبیعت ادامه زندگی برای بشر امکان‌پذیر نیست و کارکنان این پالایشگاه برای گسترش این فرهنگ اقدام‌های شایسته‌ای پیاده‌سازی کرده‌اند.

رئیس اچ‌اس‌ئی پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: پاکسازی سواحل، برگزاری کلاس‌های آموزشی محیط زیستی در مدارس شهرستان‌های همجوار، نصب تابلوهای تبلیغاتی در حوزه محیط زیست و برگزاری اردوهای فرهنگی از اقدام‌های شاخص کارکنان پالایشگاه دوازدهم همسو با ترویج فرهنگ حفاظت محیط زیست در سال ۱۴۰۱ است.

رئوف ادامه داد: بدون تردید برای دستیابی به توسعه پایدار، باید توجه جدی به حفظ و حراست از محیط زیست داشته باشیم و امید داریم با برنامه‌ریزی دقیق و منظم بتوانیم دستاوردهای خوبی در این حوزه داشته باشیم.
مهدی ایمان‌دار، رئیس محیط‌زیست پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این باره بیان کرد: کوهستان یک اکوسیستم بسیار مهم است که حفظ و نگهداری آن وظیفه هرکسی است.

وی مهم‌ترین هدف از برگزاری این مراسم را بالا بردن روحیه مشارکت‌های اجتماعی و محیط زیستی بین کارکنان و آگاه‌سازی و جلب‌توجه آنان برای بهسازی محیط‌زیست کوهستان و جلوگیری از آلوده‌سازی بیشتر زمین به‌عنوان عنصر اصلی حیات دانست.

کد خبر 467453منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *