loader image

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد اچ‌اس‌ئی صنعت نفت برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد اچ‌اس‌ئی صنعت نفت برگزار می‌شود

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت از برگزاری نشست سراسری هم‌اندیشی مدیران ارشد و رؤسای اچ‌اس‌ئی صنعت نفت در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا، مظاهر انصاری هدف از این نشست را تبیین ارکان جهت‌ساز و اهداف و سیاست‌های کلان اچ‌اس‌ئی، مباحث کلیدی حیطه‌های تخصصی، بررسی چالش‌ها و راهکارهای اجرایی به‌منظور ارتقای اچ‌اس‌ئی در صنعت نفت برشمرد و اظهار کرد: در این هم‌اندیشی موضوع‌هایی نظیر فرصت‌ها و چالش‌های رشد و بلوغ اچ‌اس‌ئی در صنعت نفت، جایگاه اچ‌اس‌ئی در طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت، الزام‌های اچ‌اس‌ئی پیمانکاران، ملاحظات اچ‌اس‌ئی در عملیات، درس‌آموزی از حوادث، موضوع‌های تخصصی ایمنی و آتش‌نشانی، محیط زیست، بهداشت، برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این نشست با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران ستادی، مدیران ارشد و رؤسای اچ‌اس‌ئی شرکت‌های اصلی، فرعی تابعه، واگذارشده به بخش غیردولتی و مدیران ارشد شرکت‌های پیمانکاری و هلدینگ‌های بزرگ صنعت نفت برگزار خواهد شد.

مدیر کل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت با اشاره به اهمیت مقوله اچ‌اس‌ئی در صنعت نفت ابراز امیدواری کرد با به اشتراک‌گذاری درس آموخته‌ها و تجارب موفق مدیریتی در این نشست تخصصی، زمینه‌ای مناسب برای هم‌گرایی و هم‌افزایی مسئولان و مدیران ارشد به‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ اچ‌اس‌ئی در صنعت پرمخاطره نفت فراهم شود.

کد خبر 471273

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *