loader image

نقش کلیدی آموزش منابع انسانی در موفقیت سازمان‌ها

نقش کلیدی آموزش منابع انسانی در موفقیت سازمان‌ها

مدیر منابع انسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تأکید بر اینکه شرکت بخش عمده فعالیت‌های خود را بر تقویت و افزایش دانش و مهارت کارکنان متمرکز کرده است، از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی به‌عنوان اولویت این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، علیرضا کندرانی گفت: آموزش همواره به‌عنوان ابزاری کارآمد، برای بهبود کیفیت عملکرد و حل مسائل سازمان‌ها مدنظر قرار دارد و فقدان آن نیز از چالش‌های اساسی و حاد هر سازمان است و به‌منظور آماده‌سازی سرمایه‌های انسانی شرکت، بهسازی و بهره‌گیری هرچه مؤثرتر از این سرمایه‌ها، بی‌شک آموزش یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین تدابیر برای بهبود امور به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش راهبردی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی کشور و حفظ زنجیره ارزش تولید نفت کشور، برگزاری دوره‌های آموزشی با رویکرد آموزش شایستگی‌محور برای افزایش دانش پایه مدیریتی و افزایش سطح آگاهی فنی و عملیاتی کارکنان شرکت در دستور کار است.

مدیر منابع انسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: توانمندسازی کارکنان عملیاتی شرکت با برگزاری دوره‌های آموزشی فنی، عملیاتی و آموزش‌های دریایی مورد نیاز در مرکز آموزش علوم و فنون دریایی پایانه نفتی خارک با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

کندرانی ادامه داد: در نیمه نخست امسال دوره‌های دریایی راهنمای درجه ۳، شبیه‌ساز رادار و آرپا عملیاتی، کاربری سامانه نقشه‌های الکترونیکی و اطلاعات سطح عملیاتی و مدیریتی، ایمنی چهارگانه، بازآموزی مهارت شناور بقا و قایق‌های نجات و اطفای حریق برگزار و گواهینامه‌های شایستگی صادر شد.

وی در پایان گفت: تاکنون ۵۷ دوره شغلی، ۹ دوره در حوزه اچ‌اس‌ئی، ۱۸ دوره عمومی و ۱۲ دوره زبان عمومی برگزار شده است.

کد خبر 467188

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *