loader image

همکاری‌های دوجانبه نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند بررسی شد

همکاری‌های دوجانبه نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند بررسی شد

نخستین نشست بررسی زمینه‌های همکاری‌های شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، ظهر روز یکشنبه (۲۲ آبان‌ماه) نشست بررسی همکاری‌های شرکت نفت و گاز اروندان و سازمان منطقه آزاد اروند در سالن نشست‌های منطقه آزاد اروند با حضور جمعی از مدیران و رؤسای هر دو مجموعه برگزار شد.

در این نشست صمیمی که به‌منظور رفع چالش‌ها و موانع، همچنین افزایش همکاری‌های دوجانبه انجام شد، دو طرف به بیان مشکلات حوزه کاری و منطقه‌ای پرداختند و برای رفع آنها راه‌حل‌هایی ارائه شد.

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن قدردانی از حمایت و عزم جدی دو سازمان برای برگزاری این نشست، درباره ضرورت تشکیل کارگروهی مشترک در این زمینه گفت: گره حل مسائل منطقه و پیشبرد امور، هم‌افزایی و همسو حرکت کردن مجموعه‌های مختلف با یکدیگر است و ارتقای سطح همکاری‌ها و وفاق و هماهنگی بین دو مجموعه نیز در این مسیر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب منطقه آزاد اروند و نقش پررنگ این سازمان در همه امور توسعه‌ای، سرمایه‌گذاری و فرهنگی منطقه، این‌گونه نشست‌ها می‌تواند نتایجی مثبت داشته باشد.

در این نشست مقرر شد نشست‌های بعدی در کارگروه‌های تخصصی میان بخش‌های مختلف در سطح مدیران، رؤسا و کارشناسان برگزار و در صورت لزوم برای شتاب‌بخشی در امور و افزایش سطح همکاری‌ها، تفاهم‌نامه‌های همکاری در مسائل مختلف امضا شود.

کد خبر 464160

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *