loader image

وزارت نفت نگاهی ویژه‌ به حل مسائل بانوان شاغل دارد

وزارت نفت نگاهی ویژه‌ به حل مسائل بانوان شاغل دارد

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده گفت: وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت نگاهی بسیار ویژه‌ به حل مسائل بانوان شاغل در این صنعت دارند.

به گزارش شانا، زینب قیصری در نشست بررسی و پیگیری مطالبات بانوان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید مستمر و پایدار گاز و محصولات جانبی، نقشی بسیار کلیدی در چرخش اقتصادی کشور دارد و اکنون با همت شما کارکنان پرتلاش این مجموعه، مردم در این روزهای سرد سال با بهرمندی و مصرف بهینه گاز در آرامش و آسایش کامل هستند.

وی با تأکید بر نقش بی‌بدیل بانوان شاغل مجتمع گاز پارس جنوبی در دستاوردها و شکوفایی اقتصاد کشور افزود: هدف از این سفر بررسی مشکلات بانوان شاغل در پالایشگاه‌ها و خانواده‌های ساکن در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی و تلاش برای رفع آنهاست و در سایه همدلی و کار گروهی می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسائل و مشکلات مهم را در حوزه قانونی برطرف کنیم.

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده تصریح کرد: بخشی گسترده‌ از پیشرفت صنعت نفت بر دوش بانوان پرتلاش، خلاق و نوآور است و اکنون وزیر نفت و مدیران ارشد وزارت و شرکت‌های تابع نگاهی بسیار ویژه‌ به حل مسائل بانوان شاغل در صنعت نفت دارند.

قیصری با بیان اینکه نقش زنان در توسعه صنعت نفت بی‌بدیل و همسان با مردان است، تصریح کرد: با هدف شناسایی استعدادهای خلاق و نوآور، نشست‌های تخصصی زنان صنعت نفت را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم با افزایش مشارکت زنان و زمینه‌سازی برای توانمندسازی آنها در حوزه‌های مختلف گام‌های مؤثری برداریم.

وی ادامه داد: بی‌شک فعالیت در منطقه پارس جنوبی با توجه به شرایط خاص آب و هوایی، مشکلات و چالش‌های متعددی را به همراه دارد که در این بازدید ضمن شناسایی دقیق این مشکلات از نزدیک برای رفع آنها تا حصول نتیجه نهایی تلاش خواهیم کرد.

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده اعلام کرد: بسیاری از موارد و مسائل بانوان شاغل در صنعت نفت در حوزه قانون حمایت است، این قانون در سال ۱۴۰۰ اجرایی شد و بسیاری از موارد و مطالبات بانوان شاغل در صنعت نفت زیر چتر این قانون برطرف خواهد شد.

قیصری اظهار کرد: بانوان شاغل در صنعت نفت توانمندی، تخصص و مهارت‌های بسیار ارزشمندی دارند و باید با برنامه‌ریزی دقیق، زیرساخت‌ها را تغییر دهیم و فضا را برای استفاده از ظرفیت‌های بالای بانوان آماده کنیم.

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده، زهرا حسین‌زاده، مشاور امور زنان و خانواده شرکت ملی گاز، معصومه زمانی، مشاور امور زنان و خانواده شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفری دو روزه به مجتمع گاز پارس جنوبی، مسائل و مشکلات بانوان شاغل و خانواده کارکنان در مجتمع گاز پارس جنوبی را بررسی کردند.

کد خبر 466803

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *