loader image

پالایشگاه ایلام بیش از ۴ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به زائران اربعین ارائه کرد

به گزارش شانا، روح‌الله نوریان در این باره گفت: این خدمات شامل تزریقات، سرم‌تراپی، تست فشار خون، معاینه و ویزیت، خدمات دارویی، بخیه و پانسمان، اکسیژن‌تراپی، تست قند خون و… بود که توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی و اچ‌اس‌ئی شرکت پالایش گاز ایلام به زائران اربعین ارائه شد.

وی اظهار کرد: بیش از ۷۰ قلم دارویی هم از سوی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور تأمین شد و در اختیار همکاران درمانگاه و اچ‌اس‌ئی این پالایشگاه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه این خدمات بهداشتی و درمانی در مسیر رفت و برگشت زوار اربعین حسینی ارائه شده است، تصریح کرد: افزون بر این خدمات، یک دستگاه کانکس مجهز به همراه امکانات پزشکی و دو تخت بستری و یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی در موکب‌های این پالایشگاه مستقر شده است.

نوریان یادآور شد: بیشتر مشکلات مراجعان شامل سرماخوردگی، دردهای اسکلتی و عضلانی، مشکلات گوارشی، آفتاب سوختگی، مشکلات بینایی، ضعف و بی حالی، تاول‌زدگی و جراحات ناشی از پیاده‌روی در ناحیه پا بود که خوشبختانه توسط همکاران درمانگاه طب صنعتی این پالایشگاه مداوا شد و آنها به سفر معنوی خود ادامه دادند.

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *