loader image

پیام رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت برای حادثه تروریستی به حرم شاهچراغ

پیام رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت برای حادثه تروریستی به حرم شاهچراغ

رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی آستان متبرک شاهچراغ شیراز، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه را تسلیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، پیام تسلیت عبدالحسین بیات به شرح زیر است:

«شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان شریف و مؤمن در حادثه تروریستی حمله به آستان متبرک شاهچراغ شیراز سبب تأثر و اندوه فراوان شد. دشمنان ایران اسلامی هنگامی که در مواجهه با ایران قوی در میدان‌های مقاومت و نبرد دچار درماندگی می‌شوند حرکت‌های غیرانسانی و ناجوانمردانه را در دستور قرار می‌دهند که مؤید یأس و ناامیدی آنهاست. به یقین شهدای والامقام آستان متبرک در کن حمایت و رحمت الطاف اولیای برحق و بزرگوار خداوند متعال قرار دارند و برای همیشه زنده و جاودان هستند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه جنایتکارانه و ابراز تأثر و تألم قلبی خویش، وظیفه می‌دانم این حادثه ترور تلخ را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و هموطنان و خانواده‌های شهدای این حادثه و عموم ملت بزرگوار ایران، تسلیت عرض کنم. جا دارد مراتب تسلیت و ابراز همدردی خود را نیز به برادر ارجمند وزیر نفت تقدیم دارم.

امید است در پرتو لطف خداوند سبحان و عنایت خاص حضرت ولیعصر (عج) و تدابیر خدمتگزاران کشور، ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی در حفظ امنیت و صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان همچون گذشته سربلند باشند.»

کد خبر 463440

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *