loader image

آموزش نیروی انسانی؛ اولویت مجتمع پارس جنوبی

به گزارش شانا، احمد باهوش در هفتمین نشست هیئت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور مدیران ستادی و مدیران پالایشگاهی عضو هیئت رئیسه و به میزبانی پالایشگاه هشتم این مجموعه برگزار شد، گفت: با تکیه بر آموزش‌ و ارتقای سطح دانش کارکنان می‌توان سازمان موفقی داشت و همه مدیران و مسئولان باید با نگاهی مثبت‌اندیش، نسبت به ارتقای جایگاه و آموزش نیروی انسانی کارآمد و توانمند، تلاش خود را برای بهره‌مندی از سازمانی پویا و نوآور به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه موضوع آموزش در صنعت گاز جایگاه ویژه‌ای دارد، بیان کرد: مسائل مهم آموزشی نباید در حاشیه قرار بگیرد و مدیران مجتمع باید به‌صورت ویژه این مهم را دنبال و پیاده‌سازی کنند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی که برای مدیران و کارکنان پیاده‌سازی می‌شود باید قابل فهم و با کارایی لازم باشد.

باهوش ادامه داد: در مجتمع گاز پارس جنوبی یک زمین تشنه به نام آموزش وجود دارد و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم حرکت بزرگ آموزشی آغاز شود، بنابراین ضروری است به‌منظور افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی در مجتمع بزرگ گازی کشور، نارسایی‌های مربوط به آن را شناسایی کنیم و سطح کیفیت دوره‌های آموزشی را افزایش دهیم.

وی گفت: سرمایه انسانی بدون داشتن دانش و مهارت‌های لازم قادر به انجام وظایف و فعالیت‌های مهم و کلیدی نیستند، بنابراین آماده شدن برای ایفای نقش یا شغل مستلزم صرف وقت زیاد و کسب آموزش‌های تخصصی است که برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط توسط واحد آموزش مجتمع می‌تواند مسیر را برای کسب موفقیت‌های بزرگ هموار کند.

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *