loader image

اجرای آسفالت مدارس روستایی حومه رامشیر به همت نفت و گاز مارون

اجرای آسفالت مدارس روستایی حومه رامشیر به همت نفت و گاز مارون

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون از اجرای آسفالت ۲ مدرسه (دبیرستان محدثه و دبستان میثاق) روستای رمیص از بخش مشراگه شهرستان رامشیر همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی سازمان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری وجود فضای آموزشی پاکیزه، امن و کارآمد برای فعالیت جامعه دانش‌آموزی را امری ضروری در افزایش انگیزه تحصیل و کسب مدارج علمی بالا از سوی کودکان و نوجوانان به ویژه روستاییان دانست و گفت: این بخشی از رسالت ما در محرومیت‌زدایی است و چه امری مهم‌تر از فعالیت‌های عمرانی در حوزه آموزش و پرورش فرزندان میهن است، همجواران تأسیسات عملیاتی شایسته بهترین‌ها هستند و در تلاشیم تا این مهم را محقق کنیم.

وی افزود: در این پروژه بیش از ۱۲۰۰ مترمربع آسفالت شامل قیرپاشی، لکه‌گیری محوطه و اجرای روکش با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون انجام شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون اظهار کرد: ارائه خدمات عمرانی، آموزشی و بهداشتی به مدارس روستایی یک سرمایه‌گذاری بزرگ و سودآور بر آینده‌سازان کشور است، حال اینکه خوشحالی ۳۱۳ دانش‌آموز این دو مدرسه و شعف برخورداری از یک فضای ایده‌آل، انگیزه کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون را برای تداوم این خدمت‌رسانی دوچندان می‌کند.

کد خبر 466661

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *