loader image

بومی‌سازی ۱۳۸۶ قطعه در کارگاه مجتمع گاز پارس جنوبی

بومی‌سازی ۱۳۸۶ قطعه در کارگاه مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که با انجام اقدام‌های نوآور و خلاقانه متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی این مجموعه، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از ۱۳۸۶ قطعه و تجهیزات در این کارگاه داخلی‌سازی شده است.

به گزارش شانا، احمد باهوش در این باره گفت: با هدف تحقق برنامه‌های تعریف‌شده در سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و تلاش برای تولید پایدار گاز در فصل زمستان، کارکنان و متخصصان کارگاه مرکزی مجتمع هر روزه برای مهندسی معکوس و داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز در این مجموعه در تلاش‌اند.

وی ادامه داد: با تکیه بر دانش روز و با هدف بومی‌سازی قطعات و تجهیزات پالایشگاهی، با تلاش متخصصان جوان کارگاه مرکزی مجتمع در ۹ ماه گذشته بیش از هزار و ۳۸۶ قطعه مورد نیاز پالایشگاه‌های مجتمع در کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی بومی‌سازی شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به پیاده‌سازی و اجرای دقیق مسائل ایمنی در کارگاه مرکزی این مجموعه، تصریح کرد: در اجرای عملیات ساخت قطعات و تجهیزات داخلی مورد نیاز پالایشگاه‌های مجتمع، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از ۹۲ هزار و ۶۳۶ نفرساعت کار بدون حادثه ناتوان‌کننده در کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شده است.

باهوش یادآور شد: ضرورت توجه به توان کارکنان خلاق، نوآور و مبتکر و منابع ارزشمند درون مجتمع گاز پارس جنوبی، تحقق تولید پایدار و داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات را تسهیل کرده است. فراهم‌سازی شرایط توسعه ساخت داخل مجموعه‌ای از مزیت‌ها را که سلسله‌وار به یکدیگر اتصال دارند برای کشور به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 467375

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *