loader image

تجلیل از پرستاران جزیره خارک

تجلیل از پرستاران جزیره خارک

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تبریک روز پرستار گفت: مجموعه کادر پزشکی در جزیره خارک که یک منطقه راهبردی است، سربلند بیرون آمدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز پنج‌شنبه (۱۰ آذرماه) در آیین گرامیداشت روز پرستار با تبریک ولادت حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و روز پرستار اظهار کرد: طبیعت و ذات بعضی از مشاغل با شغل‌های دیگر کاملاً متفاوت است؛ مثل شغل پزشکی و زیرمجموعه‌های آن. شغل پزشکی در واقع کارشان کار حرفه‌ای است و اخلاقشان اخلاق حرفه‌ای و این نشان می‌دهد که افزون بر تخصص، دانش و تجربه، در واقع پایبندی‌شان به اخلاق حرفه‌ای خیلی مهم است.

وی با یادآوری روزهای سخت کرونا اظهار کرد: با وجود آنکه در دوران کرونا، رئیس اچ‌اس‌ئی و چند نفر از همشهریانمان را از دست دادیم، اما با تلاش‌ها و زحماتی که کادر درمان در این جزیره کشیدند، مجموعه کادر پزشکی در جزیره خارک که یک منطقه راهبردی است، سربلند بیرون آمدند.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: در فرهنگ عمومی می‌گویند بیمار بودن بهتر از بیمارداری است و این است که شغل این عزیزان پرستار شغل بسیار سختی است و اختصاص یک روز در سال به نام این عزیزان مؤید ارزش‌های رشته پرستاری است.

اسدروز یاد و خاطره شهید ندیم‌زاده و شهیده خراسانی از شهدای عرصه کرونا را گرامی داشت و تصریح کرد: این شهیدان در صف مقدم مبارزه با کرونا جان خود را فدا کردند تا رنج و آلام دیگران را التیام بخشند.

کد خبر 465379

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *