loader image

تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی توسعه گازرسانی در لرستان

تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی توسعه گازرسانی در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی اهداف تعیین‌شده برنامه سال ۱۴۰۱ در گازرسانی روستایی و صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی در این باره گفت: امسال با گازرسانی به ۱۳۰روستا، ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی و اجرای بیش از ۶۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع در سطح استان، توانستیم اهداف برنامه‌ریزی‌شده را محقق و به تعهداتمان عمل کنیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ با گازرسانی به ۳۶ روستای دلفان و ۳۱ روستای چگنی، این دو شهرستان به مجموع شهرستان‌های سبز استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: با گازرسانی به پنج شهرک صنعتی، همه شهرک‌های صنعتی استان از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و جشن پایان گازرسانی به شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد.

گودرزی یادآور شد: در کنار پروژه‌های ایجاد زیرساخت گازرسانی صنعتی و روستایی، در بخش‌های مقاوم‌سازی و بازسازی خطوط لوله، تأسیسات و ساختمان‌های اداری نیز اقدام‌های بسیار مؤثری انجام شد که عملیات اجرایی ساختمان‌های ناحیه ۲ خرم‌آباد و اشترینان تکمیل شد و مقام سازی نواحی ازنا و نورآباد هم در حال اجراست.

کد خبر 470607

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *