loader image

تسریع در پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه مشعل شرق کارون

تسریع در پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه مشعل شرق کارون

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر تسریع در پروژه‌های جمع‌آوری گازهای همراه مشعل شرق کارون گفت: کشور به‌شدت نیاز به تسریع در پروژه‌های صنعت نفت دارد، از این رو اختلاف‌های فنی میان طرف‌های پروژه‌ها، نباید سرعت پیشبرد پروژه‌ها را کاهش دهد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس ضمن تأکید بر سرعت‌بخشی به پیشبرد پروژه جمع‌آوری گازهای همراه منطقه شرق کارون اظهار کرد: برخی نسبت به حیف و میل شدن سرمایه ملی در برخی پروژه‌ها، حساسیت نشان می‌دهند که حق دارند، اما ظن به این مسئله نباید از سرعت پیشبرد پروژه بکاهد.

وی افزود: متأسفانه با تدابیر گذشته، کشور اکنون در شرایطی قرار گرفته است که به‌شدت به پروژه‌ها و طرح‌های پالایشگاهی نیاز دارد، از این رو هیچ موضوعی نباید سرعت را کم کند و باید با تمام قدرت به‌دنبال اهداف عالیه حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره بروز برخی اختلاف‌ها در پروژه‌ها گفت: بروز برخی اختلاف‌ها میان طرف‌های موضوع قرارداد پروژه‌ها کاملاً طبیعی است، اما نباید در مسیر پیشبرد پروژه خللی وارد کند و باید با نگاه به اشتراکات این مسائل را حل کرد.

پیشرفت ۴۵ درصدی طرح جمع‌آوری گازهای همراه مشعل منطقه شرق کارون

در این جلسه محمود امین‌نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس درباره آخرین وضع طرح جمع‌آوری گازهای همراه مشعل منطقه شرق کارون گفت: با توجه به اهمیت پروژه، همچنین همکاری‌های مدیریت عالی شرکت ملی نفت و مناطق نفت‌خیز سرعت پیشرفت این پروژه از آغاز فعالیت دولت سیزدهم خوب بوده است و تاکنون به بیش از ۴۵ درصد پیشرفت در پروژه دست یافته‌ایم.

وی اظهار کرد: با ادامه همکاری‌ها میان شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، همچنین نبود اخلال در مسیر پروژه‌ می‌توانیم تا انتهای امسال، شاهد اجرای صددرصد پروژه و جمع‌آوری کامل گازهای خطرناک مشعل از منطقه شرق کارون باشیم.

کد خبر 470855

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *