loader image

تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی پارسیان پایان یافت

تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی پارسیان پایان یافت

تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی پارسیان با هدف استمرار و تولید پایدار گاز زمستانی، با انجام ۱۱۰ هزار نفر ساعت کار شبانه‌روزی در شرایط ایمن پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سید محمود میرباقری، سرپرست منطقه عملیاتی پارسیان درباره مدت زمان و اهداف این تعمیرات اظهار کرد: تعمیرات اساسی این منطقه با هدف آماده‌سازی چاه‌ها، مراکز و تأسیسات فرآیندی به‌منظور حفظ شرایط تولید پایدار برای تأمین سوخت زمستانی از ۱۲ شهریور امسال آغاز شد و در بازه زمانی ۴۸ روزه با موفقیت پایان یافت.

وی درباره کلیات انجام این تعمیرات تصریح کرد: تعمیرات اساسی در بخش اقدام‌های درون‌سایتی‌ با حدود ۵۰۰ درخواست‌ با ۲۷ هزار نفرساعت و در بخش تعمیر و ایمن‌سازی خطوط لوله زیرزمینی و تأسیسات روزمینی نیز بیش از ۸۳ هزار نفرساعت کار انجام شد که با توجه به گرمای فصلی و سختی مسیر و راه‌ها، تلاش‌های جهادی کارکنان برای انجام این حجم زیاد کار، قابل تقدیر است.

سرپرست منطقه عملیاتی پارسیان افزود: فرآیند تعمیرات اساسی این منطقه با توان داخلی و همکاری گروه‌های چندگانه تعمیرات‌، بهره‌برداری‌، بازرسی و حفاظت فنی‌، ایمنی و بهداشت، محیط زیست، خدمات پشتیبانی‌، تدارکات کالا، حراست‌، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و روابط عمومی انجام، همچنین پشتیبانی، تعمیر، سرویس و ساخت قطعات مورد نیاز واحدهای درگیر در تعمیرات اساسی نیز با همت کارکنان کارگاه مرکزی این منطقه عملیاتی محقق شد.

بر اساس این گزارش، منطقه عملیاتی پارسیان از مناطق پنج‌گانه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در جنوب استان فارس و دارای چهار میدان فعال گازی تابناک، وراوی، هما و شانول است.

کد خبر 463387

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *