loader image

رویکرد حمایتی شرکت انتقال گاز از سازندگان داخلی

رویکرد حمایتی شرکت انتقال گاز از سازندگان داخلی

سرپرست مدیریت تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران رویکرد اصلی این مدیریت را حمایت از سازندگان داخلی به‌منظور بومی‌سازی قطعات و تجهیزات اعلام کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسینعلی اسماعیلی در حاشیه بازدید از تأسیسات تقویت فشار گاز فامنین و ستاد منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، اظهار کرد: این منطقه عملیاتی با توجه به موقعیت راهبردی منطقه و بهره‌مندی از کارکنان خبره و کارآمد در حوزه تدارکات و عملیات کالا به خوبی همسو با سیاست‌های مدون شرکت انتقال گاز حرکت کرده که قابل تحسین است.

وی افزود: همکاری‌های مناسب این واحد با دیگر واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه، همچنین ارتباطات خوب و پویای همکاران درون واحدی با یکدیگر توانسته از واحد تدارکات و عملیات کالای منطقه ۷ واحدی الگو در سطح مناطق عملیاتی ایجاد کند.

مهدی زارع، مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز نیز در سخنانی گفت: این منطقه عملیاتی به‌دلیل قرارگیری در جغرافیای کوهستانی، سخت‌گذر و سردسیر شهرها و روستاهای غربی کشور وظیفه خطیری در انتقال پایدار و پاک گاز طبیعی به‌ویژه در تامین کالاها و تجهیزات مربوط به خطوط لوله و تأسیسات تقویت فشار گاز دارد که این مهم با هماهنگی‌ها و مساعدت‌های همکاران مدیریت تدارکات و خدمات کالای ستاد شرکت انتقال گاز با امور کالای منطقه به‌نحو مطلوبی انجام شده است.

کد خبر 464122منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *