loader image

شرکت گاز و دانشگاه قم تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مرتضی خوش‌لهجه در این باره گفت: این تفاهم‌نامه به‌منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی، اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی‌های یکدیگر و رفع نیازمندی‌های پژوهشی و تحقیقاتی بین شرکت گاز استان و دانشگاه قم امضا شد.

وی رویکرد شرکت گاز استان قم را توجه به نیازهای واقعی و تعریف پروژه‌های کاربردی اعلام و اظهار کرد: فعالیت‌های پژوهشی در انجام اقدام‌های این شرکت اهمیت بسیاری دارد و دانشگاه قم در این زمینه یاریگر خوبی برای این شرکت است.

سرپرست شرکت گاز استان قم افزود: بهره‌­گیری بهینه از ظرفیت دانشگاه قم برای طراحی و اجرای مطالعات علمی مورد نیاز حوزه هوشمندسازی سبب ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت گاز استان خواهد شد.

خوش‌لهجه تصریح کرد: اجرای همکاری‌های مشترک پژوهشی، افزایش بهره‌وری با صرفه‌جویی در منابع و استفاده بهینه از تجهیزات، بررسی و پیاده‌سازی روش‌های جدید علمی و مدیریتی، همکاری در زمینه‌های مرتبط با تأمین سرمایه، شناسایی ضعف‌ها و چالش‌های پیش رو در مقایسه با فناوری روز دنیا و ارائه راهکارهای علمی و فنی و همکاری برای تعریف پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا از جمله مواردی بوده که در این تفاهم‌نامه بر آن تأکید شده است.

عسکر دیرباز​​​​​​، رئیس دانشگاه قم هم در سخنانی از ظرفیت علمی و آمادگی کامل این دانشگاه در پیشبرد اهداف پژوهشی و علمی این تفاهم‌نامه یاد کرد و گفت: ارتباط نزدیک صنعت و دانشگاه، مستلزم آشنایی دو طرف با ظرفیت‌های یکدیگر است و امیدواریم این همکاری در چارچوبی قانونمند در شکل تفاهم‌نامه، بتواند نقطه آغازی برای پیشرفت استان باشد.

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *