loader image

ششمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت در عسلویه برگزار می‌شود/ حضور ۱۱۴ شرکت دانش‌بنیان

ششمین نمایشگاه ساخت داخل صنعت نفت در عسلویه برگزار می‌شود/ حضور ۱۱۴ شرکت دانش‌بنیان

ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و با حضور ۱۱۴ شرکت دانش‌بنیان ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در عسلویه برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین به‌عنوان یک سازمان حاکمیتی در منطقه، نقش حمایتی خود را از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید داخل در قالب همراهی و حمایت معنوی از رویدادهای فناورانه در پایتخت انرژی ایران اسلامی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ششمین دوره نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی از سوی بخش خصوصی و یکی از شرکت‌های فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار می‌شود، افزود: رسالت سازمان منطقه ویژه پارس فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم و حمایت معنوی برگزاری این رویداد ملی است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به ظرفیت عظیم مجتمع‌های صنعتی و تولیدی منطقه پارس، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در معرفی کالا و خدمات ساخت داخل به صنایع مستقر در منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: امیدواریم تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، حداکثر استفاده را از فرصت ایجاد شده ببرند.

اسدی با یادآوری اینکه در پنجمین رویداد ساخت داخل که سال ۱۴۰۰ برگزار شد حدود ۱۴۰ شرکت ایرانی تولیدکننده کالا و خدمات حضور داشتند که از این تعداد، ۹۱ شرکت دانش‌بنیان بودند، گفت: همچنین در این دوره نمایشگاه ۱۰ تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال ۱۶۵ شرکت ایرانی که ۱۱۴ شرکت آن دانش‌بنیان و فناور هستند و در بخش تولید بار اول نقش‌آفرینی کرده‌اند، حضور دارند.

کد خبر 466090منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *