loader image

ضرورت شناسایی نقاط خطر مناطق عملیاتی صنعت نفت

ضرورت شناسایی نقاط خطر مناطق عملیاتی صنعت نفت

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره ارزیابی عملیاتی – تخصصی آتش‌نشانان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر شناسایی نقاط خطر بومی مناطق عملیاتی شرکت ملی نفت تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقر از شرکت ملی نفت ایران، عباس رزمی روز چهارشنبه، (۳۰ آذرماه) در این آیین که در منطقه عملیاتی آغار و دالان برگزار شد، گفت: همه مناطق عملیاتی شرکت ملی نفت ایران بر اساس ویژگی‌های طبیعی جغرافیایی و نوع فعالیت، دارای برخی ریسک‌های خاص خود هستند که لازم است در برنامه‌ای منسجم این خطرها و بسترهای وقوع آنها شناسایی و ضمن پیشگیری در مقابل آن آمادگی داشت.

وی با اشاره به اهمیت تلفیق دانش و مهارت برای پیشبرد فعالیت‌ها، افزود: آنچه سبب تحول دنیا شده است استفاده هم‌زمان از دانش و مهارت است و لازم است ضمن آموزش مستمر، با استفاده از تجربیات موجود فعالیت‌ها را در مسیر پیشرفت برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران، همچنین با اشاره به همکاری خوب و مطلوب شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با مجموعه، برگزاری این دوره مسابقات عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: این مسابقات در سطحی خوب و با حضور جوان‌ترها و با تجربه‌ها کنار هم برگزار شده که همین امر افزون بر ایجاد شادابی و نشاط روحی و افزایش بهره‌وری، سطح کیفی مسابقات را نیز ارتقا داده است.

رزمی اظهار کرد: همه موضوعاتی را که در حوزه شرح وظایف مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران قرار دارد با جدیت دنبال می‌کنیم و برنامه‌های خوبی در زمینه سلامت، ایمنی و آتش‌نشانی داریم.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما سلامت نیروی انسانی در بعد جسمی و روحی است، زیرا نیروی انسانی سالم، تجهیزات و محیط را سالم نگه می‌دارد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران در پایان گفت: همچنین ورود فناوری باید برای منابع انسانی نیز دانش استفاده از آن را به طور هم‌زمان به همراه آورد تا شاهد رشد همه‌جانبه در صنعت نفت باشیم.

کد خبر 466384

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *