loader image

قدردانی رئیس‌جمهوری از توسعه گازرسانی در خراسان جنوبی

قدردانی رئیس‌جمهوری از توسعه گازرسانی در خراسان جنوبی

رئیس‌جمهوری در دور دوم سفرهای استانی به استان خراسان جنوبی از اقدام‌های گسترده شرکت ملی گاز ایران برای گازرسانی قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم شهرستان نهبندان گفت: در خراسان جنوبی شهر و روستایی وجود ندارد که گازرسانی نشده باشد، بنابراین باید از همه دست‌اندرکاران تقدیر شود که اکنون می‌توانیم اعلام کنیم این استان به‌طور کامل از نعمت گاز بهره‌مند شده است.

مصطفی نخعی، نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس هم در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور ریاست‌جمهوری برگزار شد، ضمن قدردانی از وزارت نفت اظهار کرد: استان خراسان جنوبی تا چهار سال پیش به عنوان استان کم‌برخوردار از لحاظ بهره‌مندی از گاز طبیعی شناخته می‌شد اما امروز همه شهرها، بیش از ۹۹.۵ درصد روستاها و همه شهرک‌های صنعتی و صنایع بزرگ استان گازرسانی شده است که این خدمت جای تقدیر و تشکر ویژه از مجموعه وزرات نفت دارد.

رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی نیز در سخنانی بیان کرد: به‌زودی و با تکمیل گازرسانی به معدود روستاهای باقی‌مانده زیر ۲۰ خانوار، ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی استان خراسان جنوبی زیر پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان از حمایت‌های مدیران شرکت ملی گاز ایران، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی و کارکنان متعهد و دلسوز شرکت گاز خراسان جنوبی و مردم استان که نهایت همکاری را در تسریع و تکمیل پروژه‌های گازرسانی داشته‌اند، قدردانی کرد.

کد خبر 466148

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *