loader image

مشکلات رانندگان استیجاری مجتمع پارس جنوبی برطرف می‌شود

مشکلات رانندگان استیجاری مجتمع پارس جنوبی برطرف می‌شود

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش مداوم و پیگیری‌های مستمر، مشکلات کاری رانندگان استیجاری در سراسر این مجموعه در وزارت نفت پیگیری شد و در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بهرام حیدری با اشاره به نقش حساس رانندگان در تحقق اهداف این مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر در وزارت نفت، تاکنون توانسته‌ایم بسیاری از خواسته‌های مهم رانندگان استیجاری مجتمع گاز پارس جنوبی را به مدیران ارشد وزارت نفت منعکس، پیگیری و به نتیجه مطلوب برسانیم.

وی افزود: یکی از موارد بسیار مهم رانندگان استیجاری، حل مشکل نبود بیمه تکمیلی و درمانی این قشر است که خوشبختانه بیمه تکمیلی درمانی تمامی پیمان‌های خودروهای استیجاری تا سقف ۸۰ درصد سهم کارفرما و ۲۰ درصد سهم رانندگان نهایی شده و به‌زودی در مرحله‌ اجرا قرار خواهد گرفت.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: تعدیل هزینه سوخت تا سقف ۱۸ لیتر به نسبت تفاوت قیمت سهمیه‌ای و آزاد و تامین یک وعده غذای گرم و باکیفیت برای رانندگان استیجاری مانند دیگر کارکنان سراسر پالایشگاه‌های مجتمع از موارد مهمی بوده که به سرانجام رسیده است.

حیدری گفت: تعدیل اجاره خودرو با راننده از ابتدای سال تقویمی به جای سال پیمانی بر اساس نرخ تورم اعلامی مرکز آمار ایران اعمال خواهد شد. همچنین دیگر مطالبات و خواسته‌های رانندگان استجاری مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در حال پیگیری است.

کد خبر 470410

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *