loader image

مهم‌ترین چالش‌ها، تنگناها و محدودیت‌های عملیاتی در پایانه نفتی خارک بررسی شد

مهم‌ترین چالش‌ها، تنگناها و محدودیت‌های عملیاتی در پایانه نفتی خارک بررسی شد

مهم‌ترین چالش‌ها، تنگناها و محدودیت‌های عملیاتی اداره‌های پایانه نفتی خارک در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در آیین بررسی چالش‌ها و تنگناها و محدودیت‌های عملیاتی اداره‌های پایانه‌ نفتی خارک، گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌ویژه در منطقه حساس، راهبردی و عملیاتی خارک، وظیفه‌اش استمرار جریان صادرات نفت کشور و جلوگیری از گسست تکمیل و تأمین زنجیره ارزش است.

وی ادامه داد: ما یک شرکت ماموریت‌گرا و به‌دنبال تعهدی هستیم که باید بر اساس سه محور تمرکز بر انجام مأموریت‌های محوله از طرف شرکت ملی نفت ایران، رضایت‌مندی و وفاداری کارکنان در انجام مأموریت‌های سازمان، همچنین داشتن هدف و برنامه باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: باید تلاش کنیم نقش خود را به‌عنوان مجموعه‌ای چابک، توانمند و متعالی، با تأمین رضایت پایدار مشتریان و ذی‌نفعان کلیدی ایفا کنیم.

اسدروز تأکید کرد: شناسایی چالش‌ها، تنگناها و محدودیت‌های عملیاتی باید در دستور کار مدیران و رؤسا قرار داشته باشد تا برای حل مسائل تلاش شود و با راهکارهای خلاقانه همراه با نوآوری مسائل را به نحو احسن در منطقه حل کنند.

در ادامه، سیدمحمد جواد موسوی، رئیس پایانه نفتی خارک نیز گفت: رویکرد پایانه نفتی خارگ حرکت به سمت جلو با تفکر جهادی است و انتظار می‌رود این تفکر به عمل تبدیل شود.

موسوی با اشاره به تأکید مدیرعامل شرکت مبنی بر فعال و پویا بودن در سازمان ادامه داد: این مسیری است که برای همه کارکنان در پایانه نفتی خارک ایجاد و دنبال می‌شود.

وی گزارشی از وضع پروژه‌های پایانه نفتی خارک از جمله پروژه حفاظت کاتدی اسکله‌ها، پایش تصویری تأسیسات، تعمیرات ساختمان فرودگاه، وضع پیمانکاران شاغل در اسکله‌ها، تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات، وضع نیروی انسانی و غیره اشاره و تأکید کرد: با وجود اینکه کشور و صنعت نفت دچار تحریم بین‌المللی است، کارکنان شرکت به‌صورت جهادی برای انجام مأموریت‌ها تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند.

در ادامه این نشست مدیران و رؤسا گزارشی از مهم‌ترین چالش‌های پایانه در حوزه‌های عملیات، نوسازی و تعمیرات تأسیسات، منابع انسانی، اچ‌اس‌ئی، خدمات پشتیبانی، تأمین کالا و … بیان کردند.

کد خبر 466867

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *