loader image

همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی با اصحاب رسانه گسترش می‌یابد

همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی با اصحاب رسانه گسترش می‌یابد

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه کشور گفت: این مجتمع گازی برای همکاری با جامعه پیرامونی، مطبوعات و رسانه استان بوشهر، همگام و همسو خواهد بود.

به گزارش شانا، ابوالحسن بی‌باک در نشست با مازیار هوشمند، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه کشور بیان کرد: با برنامه‌ریزی و رویکرد جدید، سطح همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی با مطبوعات، اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال کشور به‌ویژه در استان بوشهر بیش از پیش تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی با تأمین ۷۵ درصد از گاز مورد نیاز کشور، به‌ بزرگ‌ترین تأمین‌کننده گاز و محصولات جانبی ایران تبدیل شده است، مطبوعات و اصحاب رسانه کشور و در رأس آن خبرنگاران استان بوشهر باید در انعکاس و بازتاب شایسته این اقدام‌ها و دستاوردهای مهم با مجتمع گاز پارس جنوبژ هم‌قدم و همسو حرکت کنند.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی تأکید کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بوشهر جزو زحمتکش‌ترین و نجیب‌ترین اقشار جامعه هستند و ما تلاش می‌کنیم زمینه فعالیت آنها در حوزه اطلاع‌رسانی و بازتاب اخبار مجتمع هرچه بیشتر تسهیل شود و در ورودی این مجموعه به روی اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال به‌ویژه در مناطق پیرامونی باز است و دستان صاحبان قلم در سطح کشور و استان بوشهر را به گرمی می‌فشاریم.

بی‌باک با اشاره به اقدام‌های بی‌نظیر و جهادگونه کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی برای آمادگی تولید مستمر و پایدار گاز و ورود به فصل سرد سال، تصریح کرد: پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی آمادگی لازم را برای تولید پایدار گاز و تأمین آسایش و آرامش هموطنان رقم زده‌اند و امید داریم اصحاب رسانه و سایت‌های خبری فعال در مناطق پیرامونی پارس جنوبی به‌منظور بازتاب و انعکاس شایسته اخبار مهم و کلیدی این مجتمع گازی فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

وی گفت: روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برای هماهنگی و به‌روز نگه‌داشتن اطلاعات تخصصی و افزایش سطح دانش روزآمد و نوآور خبرنگاران، در نظر دارد برنامه‌های آموزشی مختلفی را برای خبرنگاران فعال در شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار کند.

کد خبر 464068منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *