loader image

کارکنان پالایشگاه دهم مجتمع پارس جنوبی خون اهدا کردند

کارکنان پالایشگاه دهم مجتمع پارس جنوبی خون اهدا کردند

جمعی از کارکنان پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور اشاعه فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی و برای تقویت بانک خون استان بوشهر، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش شانا، محمد نعمتی، مدیر پالایشگاه دهم مجتمع پارس جنوبی در این باره گفت: براساس هماهنگی انجام‌شده، گروه خون‌گیری سازمان انتقال خون شهرستان کنگان با حضور در پالایشگاه دهم پارس جنوبی اقدام به خون‌گیری از کارکنان این پالایشگاه کرد که تعدادی از کارکنان در این حرکت خیر و خداپسندانه شرکت کردند و با اهدای خون خود به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

وی با تأکید بر حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و انسان‌دوستانه بودن اهدای خون افزود: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مستمر است و این مهم باید به‌طور ویژه اطلاع‌رسانی شود.

مدیر پالایشگاه دهم پارس جنوبی تصریح کرد: در ماه‌های پایانی امسال و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم روند حضور سازمان انتقال خون استان بوشهر و شهرستان کنگان در پالایشگاه دهم تداوم خواهد داشت و امید داریم مسائل مهم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با شتاب بیشتری در این پالایشگاه انجام شود.

جعفر امیروداعی، رئیس اچ‌اس‌ئی این پالایشگاه هم بیان کرد: صنعتی بودن منطقه پارس جنوبی و حجم بسیار بالای نیروی کار شاغل در این منطقه و خطر فراوان بروز حوادث انسانی در صنعت، نیاز به این ماده حیاتی (خون) را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر رعایت دقیق مسائل بهداشتی در فرآیند اهدای خون یادآور شد: همه تمهیدهای لازم برای رعایت دستورعمل‌ها و پروتکل‌های مقابله با ویروس کرونا و اصول بهداشت فردی و محیطی اتخاذ شده و با نظارت واحد بهداشت و سلامت اداره اچ‌اس‌ئی، اهداکنندگان با خیال آسوده نسبت به این کار انسان‌دوستانه و خداپسندانه اقدام کردند.

کد خبر 465642منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *