loader image

۵ درصد منابع حاصل از کاهش مصرف گاز به رسانه‌های فرهنگ‌ساز اختصاص می‌یابد

۵ درصد منابع حاصل از کاهش مصرف گاز به رسانه‌های فرهنگ‌ساز اختصاص می‌یابد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اختصاص اعتباری تا سقف پنج درصد از منابع حاصل از کاهش مصرف گاز و برق ناشی از پخش برنامه‌های فرهنگ‌ساز ازسوی سازمان صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در قالب امضای قرارداد به این سازمان‌ها موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، نهم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور با جزء (۲) بند (ز) تبصره (۱۵) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

جزء (۲) بند (ز) تبصره (۱۵) ماده واحده لایحه بودجه به این شرح است: شرکت ملی گاز ایران و شرکت توانیر موظفند از طریق بخش غیردولتی (با اولویت شرکت‌های کارور (اپراتور) مجازی) نسبت به هوشمندسازی مصرف، برقراری ارتباط و شناسایی و وصول مطالبات مشترکان با اولویت مشترکان عمده پرمصرف، همچنین نصب شمارشگرهای (کنتور) هوشمند اقدام و هزینه مربوط را ‌به‌صورت اقساطی از مشترکان دریافت کنند.

نمایندگان با بخش درآمدی بند(ح) تبصره (۱۵) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بند (ح) تبصره (۱۵) ماده واحده لایحه بودجه به این شرح است: به دولت اجازه داده می‌شود تا سقف ۵ درصد از منابع حاصل از کاهش مصرف گاز و برق ناشی از پخش برنامه‌های فرهنگ‌سازی توسط سازمان صدا و سیما و سایر رسانه‌ها (به تشخیص شرکت ملی گاز و توانیر) در قالب امضای قرارداد به این سازمان‌ها پرداخت شود.

کد خبر 469692

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *