loader image

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ۶ سند همکاری امضا کرد

شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ۶ سند همکاری امضا کرد

۶ سند همکاری میان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت‌های داخلی با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به امضا رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، دو قرارداد ارائه لیسانس تولید پروپیلن از متانول به ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن و تولید پلی‌پروپیلن با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن به امضای مجید دفتری، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت پتروکیمیای قشم رسید.

سه تفاهم‌نامه ارائه دانش‌فنی و بسته طراحی فرآیندی و مهندسی فرآیند (PDP) دو واحد تولید پلی‌پروپیلن از پروپان با ظرفیت سالانه ۶۰۰ هزار تن با شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، توسعه کاتالیست‌های هم‌رسوبی مانند متاناسیون، شیفت دما پایین و سنتزمتانول با شرکت مواد پژوهان گوهرفام و تولید گریدها و آزمون کاتالیست‌های تازه تولید پلی‌پروپیلن با شرکت جم‌پیلن امضا شد.

در این مراسم، موافقت‌نامه همکاری در زمینه توسعه، تکمیل و ثبت دانش فنی فرآیندهای تولید آروماتیک‌ها و محصولات مرتبط بین شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و شرکت مهندسان مشاور گسترش فرآیند شریف امضا شد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست که از روز یکشنبه (۶ شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد، به‌مدت چهار روز دایر است.

کد خبر 630377

منبع خبر از سایت شانا

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *