loader image

اداره حفاری شرکت نفت فلات قاره گواهینامه مدیریت پروژه حرفه‌ای دریافت کرد

اداره حفاری شرکت نفت فلات قاره گواهینامه مدیریت پروژه حرفه‌ای دریافت کرد

رئیس اداره حفاری و ترمیم چاه‌های مدیریت امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: سه نفر از کارکنان پرتلاش این اداره موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی مدیریت پروژه حرفه‌ای PMP شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، سعید محمدی گفت: سه نفر از کارکنان این شرکت به‌نام‌های ابراهیم معزز، سرپرست عملیات حفاری و مجری پروژه، مهدی قشونی، مسئول مالی و آموزش اداره حفاری و سیامک محمدی، معاون حفاری منطقه سیری پس از حضور در دوره‌های آموزشی مدیریت پروژه حرفه‌ای PMP این گواهینامه بین‌المللی را دریافت کردند.

وی افزود: به‌منظور توانمندسازی نیروی انسانی و با توجه به ماهیت پروژه‌ای فعالیت‌های اداره حفاری و پروژه‌های کنونی و آینده، همچنین برای دستیابی به اهداف اتخاذ رویکرد پروژه‌محور در ساختار مدیریت امور فنی، اداره حفاری از یک سال پیش آموزش اصول مدیریت پروژه بر مبنای استاندارد جهانی PMBOK را در دستور کار خود قرار داد و تاکنون دوره‌های آموزش مدیریت پروژه را برای ١٩ نفر از کارکنان ستادی و ١٠ نفر از کارکنان عملیاتی خود برگزار کرده است.

رئیس اداره حفاری و ترمیم چاه‌های مدیریت امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه چهار تن دیگر از کارکنان این اداره تا پیش از پایان امسال برای دریافت این مدرک در آزمون مربوطه شرکت خواهند کرد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تعداد دارندگان این مدرک در اداره حفاری تا پایان سال ۱۴۰۲ به ١٠ نفر خواهد رسید.

گواهینامه بین‌المللی PMP (Professional Management Project) معتبرترین و بالاترین مدرک مدیریت پروژه است که در سطح جهانی ارائه می‌شود.

کد خبر 467303

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *