loader image

استقبال نفت مناطق مرکزی از حضور رسانه‌ها در ۱۶ استان عملیاتی کشور

استقبال نفت مناطق مرکزی از حضور رسانه‌ها در ۱۶ استان عملیاتی کشور

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه فارس گفت: نفت مرکزی و شرکت‌های تابع پذیرای اصحاب رسانه در ۱۶ استان در گستره عملیاتی نفت مناطق مرکزی ایران است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در حاشیه آیین امضای قرارداد بازآرایی ایستگاه تقویت فشار گاز نار و در جمع خبرنگاران حاضر در این آیین اظهار کرد: نفت مناطق مرکزی ایران در بازتعریف برنامه‌های رسانه‌ای خود از هر رسانه‌ای که بتواند کارها و فعالیت‌های سرمایه‌های انسانی این شرکت در مناطق عملیاتی را بازتاب دهد، استقبال می‌کند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه افزود: فضاهای صنعتی، فنی و عملیاتی نفت مناطق مرکزی ایران به‌دلیل تمرکز بر حوزه وظایف خود ارتباط کمتری با رسانه‌ها دارند، اما در بازتعریف جدید ارتباطات برون‌سازمانی و ارتباطات رسانه‌ای این شرکت از حضور رسانه‌ها در سطح این شرکت استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ضمن تشکر از تلاش‌های اصحاب رسانه اضافه کرد: بازوهای رسانه‌ای کشور در همه حوزه‌های صنعتی به ویژه در صنعت نفت همیشه همراه ما بوده‌اند و امیدواریم این همکاری‌ها به شکل دوسویه ادامه یابد.

حیدری در پایان از برگزاری تورهای صنعتی ویژه خبرنگاران با هدف تحکیم روابط دو سویه با رسانه‌ها و بازتاب بیشتر تلاش سرمایه‌های انسانی صنعت نفت خبر داد.

کد خبر 466665

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *