loader image

ایجاد زیرساخت گازرسانی به ۱۰ پاسگاه مرزی استان کرمانشاه

ایجاد زیرساخت گازرسانی به ۱۰ پاسگاه مرزی استان کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از ایجاد زیرساخت گازرسانی به ۱۰ پاسگاه مرزی این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ناصر حسینی گفت: این شرکت به‌منظور رفاه و آسایش مرزبانان غیور و جان بر کف و حافظان امنیت کشور کار گازرسانی به پاسگاه‌های نقطه صفر مرزی را در اولویت دارد و در کنار امنیت و پایداری که اکنون برای مرزهای ایران اسلامی متصور است، رفاه و آسایش و آبادانی نیز به این عزیزان هدیه می‌شود.

وی در نشست مشترک در محل فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه که با اهدای لوح سپاس از زحمات مجموعه شرکت گاز استان به‌دلیل گازرسانی به رده‌های مرزی قدردانی شد، تصریح کرد: بی‌تردید همه ما در مقابل رشادت‌ها و جانفشانی‌های مرزبانان غیور مسئولیم و باید تلاش کرد با ایجاد زیرساخت گازرسانی برای پاسگاه‌های مرزی، رفاه و آسایش برای این عزیزان فراهم شود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: این شرکت در کنار گازرسانی به روستاهای مرزی استان که جزو مناطق کمتر برخوردار از خدمات رفاهی هستند، کار گازرسانی به پاسگاه‌های مرزی همجوار را نیز در اولویت کاری دارد و به همین منظور تاکنون زیرساخت لازم برای ۱۰ پاسگاه مرزی استان فراهم شده است.

حسینی یادآور شد: امسال تاکنون ۱۱۰ روستا گازرسانی شدند و این عملیات برای ۱۷۸ روستا نیز در حال اجراست و این خدمات تا گازرسانی به آخرین روستاها و پاسگاه‌های مرزی واجد شرایط تداوم دارد.

کد خبر 464088منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *