loader image

باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس‌جنوبی مجوز فعالیت گرفت

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سید ابوالحسن محمدی گفت: با تلاش‌های انجام‌شده و به‌منظور تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی، مجوز رسمی فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با مرکزیت شهر شیراز از سوی امور ورزش شرکت ملی نفت ایران صادر شد.

وی افزود: این باشگاه برای شروع در رشته‌های کشتی، تکواندو، هندبال، بسکتبال و فوتبال از امسال در لیگ‌های برتر کشوری و استانی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ادامه داد: تیم‌های این باشگاه در رشته‌های کشتی فرنگی و تکواندو آقایان و هندبال بانوان در رده سنی بزرگسالان در سطح لیگ برتر کشور و رشته‌های فوتبال آقایان و بسکتبال بانوان در رده‌های سنی بزرگسالان در سطح لیگ‌های استان فارس در مسابقات ورزشی حضور می‌یابند.

محمدی افزود: با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان فارس اعضای تیم‌ها از میان ورزشکاران نخبه بومی حوزه فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و فرزندان مستعد کارکنان این شرکت انتخاب می‌شوند و به‌زودی تمرین‌های آنها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این باشگاه ابتدای راه قرار دارد، با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان فارس، تیم‌ها برای آمادگی از اماکن و امکانات ورزشی این سازمان استفاده می‌کنند، اما در بلندمدت این باشگاه صاحب اماکن ورزشی اختصاصی می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این باشگاه نتیجه تلاش جمعی مسئولان استانی و حمایت و نگاه مثبت مسئولان ورزش وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بوده است، افزود: با راه‌اندازی این باشگاه فضای مناسب برای پرورش استعدادهای بومی مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و توسعه ورزش‌های همگانی فراهم می‌شود.

محمدی با یادآوری اینکه استان فارس یکی از مهم‌ترین قطب‌های تولید گاز در سطح کشور است، گفت: توجه به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به‌ویژه در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این استان در سال‌های گذشته بوده است و با راه‌اندازی این باشگاه رضایت‌مندی خوبی به‌وجود می‌آید.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت‌های تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با مرکزیت شیراز در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان پنج منطقه عملیاتی پارسیان، آغار و دالان، نار و کنگان، سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت آباد را راهبری می‌کند.

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *