loader image

برگزاری نشست پیش‌بینی تولید و بهره‌برداری از میدان‌های نفتی در شرکت اروندان

برگزاری نشست پیش‌بینی تولید و بهره‌برداری از میدان‌های نفتی در شرکت اروندان

نشست پیش‌بینی تولید و بهره‌دهی چاه‌ها و میدان‌های نفتی با بحث‌های کارشناسی درباره نگهداشت و افزایش تولید از میدان‌های دارخوین، آزادگان شمالی و جنوبی در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، نشست پیش‌بینی تولید و بهره‌دهی چاه‌ها و میدان‌های نفتی روز دوشنبه، (۱۸ مهرماه) با حضور عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، مدیران میدان‌های نفتی، مدیران واحدها و کارشناسان فنی در کمپ منطقه دارخوین برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر نبی اکرم (ص) بر استفاده و به‌کارگیری شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان برای تعمیر و راه‌اندازی چاه‌های میدان مشترک آزادگان جنوبی تأکید کرد و در ادامه افزود: در مقایسه با به‌کارگیری شرکت‌های خارجی با صرف هزینه‌های کمتر توانستیم توان تولید میدان آزادگان جنوبی را به شکل قابل‌توجهی افزایش دهیم.

عذاری‌اهوازی در همین باره ادامه‌ داد: بی‌شک افزایش ظرفیت تولید ۱۸ درصدی نتیجه تلاش و کوشش همکاران پرتلاش ما در واحدهای عملیاتی بوده است و از تک‌تک این عزیزان قدردانی و تشکر می‌کنم.

در ادامه نشست درباره موانع و الزام‌های تولید، مطالبی از سوی مدیر، رؤسا و کارشناسان اداره مدیریت فنی و دیگر مدیریت‌ها مطرح و تصمیم‌های لازم برای تحقق اهداف تولید پیش‌بینی‌شده اتخاذ شد.

در این نشست همچنین دستاوردهای برجسته شرکت نفت و گاز اروندان شامل صرفه‌جویی در کاهش هزینه‌های ارسال نفت به یکی از واحدهای تولیدی مطرح شد.

کد خبر 462947

منبع خبر از سایت شانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *